I denne weekend har jeg ...

... sammen med Mænd af betydnings samlede redaktion overværet en operaforestilling, der inkluderede Händel, Vivaldi, Rameau og Shakespeare på én gang, og som oven i købet var morsom og endte lykkeligt.

... sendt Whitney Houston en venlig tanke.

... læst Hanne-Vibeke Holsts seneste roman Undskyldningen, som både var spændende, tankevækkende og velskrevet.

... måttet erkende, at jeg er blevet en lille smule forfalden til bryggeriet Skovlysts India Pale Ale.

... indset, at jeg aldrig bliver den helt store Radio24syv-lytter, men at jeg ikke kan lade være med at høre noget af Søren Faulis program Løsgængeren hver mandag.

... frosset og skuttet mig en del. Og skal jeg være helt ærlig, var det ikke kun i weekenden.

Kategori: . Bookmark permalink.

2 Kommentarer til I denne weekend har jeg ...

  1. synes godt om.
    måske lige med undtagelse af skuttelsen.

  2. Ja, ellers var den weekend skutte så ringe.

Skriv en kommentar