I denne weekend har jeg ...

... sammen med Mrs. Cummings foretaget en polarekspedition til Gilleleje og i flere timer vandret langs med kysten iført min autentiske grønne parkacoat med ægte pelskant på hætten, hvorfor jeg agter at anmode den stedlige kommunalbestyrelse om hurtigst muligt at omdøbe Fyrstien til Cummingsstrædet.

... taget mig sammen til at blive færdig med Kirsten Hammanns seneste roman Se på mig, som jeg anbefaler.

... udført en vellykket reparation af en defekt knap på emhætten, så jeg nu omsider kan smykke mig med titlen 'handyman'.

... læst en artikel af en mand, hvis syn på kvindebryster, brystimplantater og -forstørrelser jeg deler, eftersom han blandt andet skrev:

Temmelig mange mænd synes faktisk, at fine gamle vintage bryster er virkelig sexede. Bryster med en historie, bryster, som har prøvet lidt af hvert og har noget at fortælle. Og uanset alder kan jeg forsikre, at det ikke er størrelsen, som afgør, om et bryst har noget at fortælle. Men nu vi er ved bekendelserne: Man opdager med alderen (jeg er 965 år gammel) og til sin glade overraskelse, at kvinder på ens egen alder bliver ved med at være sexede.
... udskiftet mine røde ørevarmere med sorte, som jeg føler mig overbevist om vil forlene min fremtræden med betydelig større respektabilitet resten af vinteren.

Kategori: . Bookmark permalink.

13 Kommentarer til I denne weekend har jeg ...

  1. Flere timer langs kysten? Hvilket vovemod! Navneforandringen synes helt på sin plads, medmindre de sætter varme på Fyrstien.

  2. Eric, jeg vil ikke indvende det fjerneste, hvis du indstiller mig til en (is)tapperhedsmedalje.

    Med hensyn til varme på Fyrstien tror jeg næppe det kommer til at ske, før den får sit eget kraftvarmeværk. Jeg siger dig, der var koldt!

  3. Winterschlacht Im Osten hedder den vist vintertapperhedsmedaljen.

  4. Peter Pedal

    På min cykeltur i dag (ca. 25 km) havde jeg tre lag undertøj på (også uld). Alligevel frøs jeg alle ekstremiteter.

  5. @Uden Relevans: Tak for info.

    @Peter Pedal: Tror jeg forstår, hvad du mener. Forhåbentlig hang du ikke fast ...

  6. Scott, Amundsen, Peary, Cummings og Nansen - mangler jeg nogen?

  7. Jeg tror, listen er komplet, kære Gowings. Men man kunne måske diskutere rækkefølgen ...

  8. Arj, vidste du ikke, at rød er blevet den nye sorte? ;-)

  9. Faktisk ikke, Mia. Derimod har jeg hørt fra anden side, at rød er det nye blå, men det er forhåbentlig en skrøne :-)

  10. Cummings, Scott, Amundsen, Peary og Nansen - undskyld!

  11. Alt forladt, det kan smutte for enhver ...

  12. Brrr ... hvem kunne finde på at cykle 25 km. i den kulde!

    Hvis jeg skulle åbne en café, ville jeg gøre det nu - med store skilte på spadserestierne:

    --> Velkommen i Café Vintermuffer -->
    (Sommersko ville lyde forkert.)

    Der er altid plads til én til!
    Ignorer den sure dame ved indgangen!

  13. Tak for ideen til polarcafeen og det malende navn. En anden mulighed kunne måske være Café Ørevarm. Det lyder næsten som om du selv har betrådt en sådan café!

Skriv en kommentar