Låge nr. 1: Corporate branding

Som den moderne virksomhed, Mænd af betydning har været lige fra starten, ønsker vi selvsagt på ingen måde at stå tilbage for tidens strømninger, hverken i finanssektoren eller reklamebranchen. Verden forandrer sig markant i disse år, og også vi føler en ubændig trang til at tilpasse os udviklingen og hylde en ny og større ansvarlighed. Vi har derfor besluttet at optimere bloggen med en skelsættende julekalender helt uden bagtanker og ekspeditionsgebyrer. Der bliver ingen billeder af handicappede atleter, smeltende isbjerge eller brostenskastende aktivister. I stedet lægger vi ud med en nyfortolkning af en klassisk julesang, som vil sætte helt nye standarder for julen såvel som for den moderne bloglæser.

Kort sagt, lad os slå gækken løs:



Som en udvidet service for særligt interesserede kan vi tilbyde teksten i sin fulde længde, ligeledes 100 procent rente- og afdragsfrit.

Glæd jer til i morgen, når Gowings åbner låge nr. 2!

Kategori: . Bookmark permalink.

4 Kommentarer til Låge nr. 1: Corporate branding

  1. Peter Pedal

    Serviceoplysning: 'branding' udtales på jysk med a som i 'Brande'.

  2. Altså ligesom i 'campingsvogn'?

  3. Peter Pedal

    Ja, og ligesom i 'Diskoveri-kanalen'.

  4. Juhuuuuu.. så bliver det også jul i år.. :-)

Skriv en kommentar