Hjertevarme

I tråd med Mænd af Betydnings tradition byder vi jer alle en glædelig Valentins dag!


Kategori: ,. Bookmark permalink.

7 Kommentarer til Hjertevarme

  1. .. det er da godt at det er en Irer vi har i familien

  2. Ja, det er vigtigt, at være på den rigtige side af en Tommygun, GoodKnight :)

  3. I lige måde. Dit billede blev desværre sørgeligt kendetegnende for dagen.

  4. Ja Inge, en patetisk, kriminel idiot og hans gerninger, godt hjulpet af pressen, overskyggede i den grad dagen.

  5. Al den terrorsnak har fået mig til at mindes mine barndoms ferier, som gik til Baskerlandet, hvor min mor og stedfar boede. Jeg husker somrene 78 og 79 som ekstremt blodige med bomber og attentater hvert andet øjeblik. Sjovt nok var vi mere bange for Guardia Civil end for ETA.

    Nu planlægger jeg en romantisk sommerferie i min "barndomsby" :-)

    https://m.youtube.com/watch?v=IHrK8CwFwMQ

  6. Undskyld, Henriette, tiden går uden at jeg lige får kigget forbi. Men så holder indlæggende sig desto længere i live :)

    Ja, Der var engang (70'erne) hvor chancen for at blive sprængt i luften når man tog flyveren var mange gange højere end den er nu. Sjovt nok erindrer jeg ikke, at det var andet end prisen på en flybillet der afholdt folk fra at rejse endnu mere. Misforstå mig ikke: men London og IRA, Spanien og ETA, Italien og De Røde Brigader,Vesttyskland og Baader Meinhof. PLO og Europa. You name it. Jeg husker ikke hysteriet....Men måske er det blot en erindringsforskydning. Men terror er f.... ikke en ny opfindelse. Og den opstod den gang, som nu, af de samme årsager pakket ind i andre 'aviser'.

    Hvad angår det sidste, ser det ud som en rigtig god ide. Det er næsten tarveligt at lancere sådan en film her i februar.

Skriv en kommentar